Grąžinimo sąlygos

GAVUS BALDUS PASTEBĖJOTE BROKĄ? NESIJAUDINKITE, PAŽADAME TEIKTI BALDAMS GARANTIJĄ NET 24  MĖNESIUS!


Jums tereikia susisiekti su mumis telefonu 8-347-64284  arba el. paštu baldai4baldai4@gmail.com (I-V nuo 9:00 iki 18:00, o VI nuo 9:00 iki 15:00) ir pasistengsime kartu išspręsti visus iškilusius nepatogumus.

Garantijos galiojimo sąlygos:

•    Būtina laikytis prie gaminio pridėtos surinkimo instrukcijos nurodymų;
•    Gaminys turi būti naudojamas pagal paskirtį, dirbant viena pamaina ir prižiūrimas vadovaujantis priežiūros taisyklėmis;
•    Garantija taikoma prekės kokybės trūkumams, kurie atsirado dėl gamintojo kaltės arba pardavėjo kaltės transportuojant prekę savo transportu.


Garantija negalioja šiais atvejais:

•    Jei pirkėjas nesilaikė baldų eksploatacijos ir priežiūros taisyklių;
•    Jei dėl prekių sugadinimo kaltas pirkėjas;
•    Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekės dalims ir audiniams;
•    Baldai nukentėjo dėl Force majeure (nenugalimos jėgos aplinkybių).


Tuo atveju, jei nusipirkę prekę, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti brokuotą prekę mums per 24 mėnesius nuo pristatymo dienos. Tuomet netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.


Per 24 mėnesius nuo prekės pristatymo pastebėjus paslėptus prekės trūkumus, prašome juos nufotografuoti ir kaip įmanoma greičiau atsiųsti mums nuotrauką* elektroniniu paštu baldai4baldai4@gmail.com. Tokiu atveju prekės gamintojas nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija (ar prekės defektas yra gamyklinis).


Apie gamintojo sprendimą nedelsiant Jūs informuosime.

*El. laiške reikėtų nurodyti vardą, pavardę, užsakymo numerį bei kontaktinius duomenis.


Galimos alternatyvos gavus brokuotą prekę

  • Pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
  • Pritaikyti atitinkamą nuolaidą netinkamos kokybės prekei;
  • Neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
  • Atlyginti patirtas išlaidas, jei pirkėjas pats pašalino prekės trūkumus.*


*Jei per protingą laikotarpį prekės trūkumų nepašalino pardavėjas.


Visoms prekėms teikiama gamintojo garantija, todėl nusipirkus prekę, prieš ją surenkant, būtina atidžiai apžiūrėti ar nėra gamyklinio ar transportavimo broko.


Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

ELB.LT © 2018 | Visos teisės saugomos